დღე-3
გადავხედეთ სტანდარტს და ვნახეთ იყო თუ არა მაღალ სააზროვნო კითხვები,შეესაბამებოდა თუ არა განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას.დავწერეთ ამოცანები რომლის შეფასებაც იქნებოდა შესაძლებელი.ვნახეთ სლაიდ შოუ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შესახებ.ვნახეთ მაღალი დონის გამომხატველი კითხვები, 21-ე საუკუნის უნარ-ცვევების გასავითარებელი კითხვები.პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.ჩვენი საქაღალდეები ავტვირთეთ დრაივზე.
გადავხედეთ სტანდარტს და ვნახეთ იყო თუ არა მაღალ სააზროვნო კითხვები,შეესაბამებოდა თუ არა განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას.დავწერეთ ამოცანები რომლის შეფასებაც იქნებოდა შესაძლებელი.ვნახეთ სლაიდ შოუ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შესახებ.ვნახეთ მაღალი დონის გამომხატველი კითხვები, 21-ე საუკუნის უნარ-ცვევების გასავითარებელი კითხვები.პროექტის გეგმაში ჩავწერეთ ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.ჩვენი საქაღალდეები ავტვირთეთ დრაივზე.
No comments:
Post a Comment